NATACIÓ 1r ESO

El Departament d’Educació Física de l’Institut es posa en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos l’inici de la natació a 1r d’ESO dins l’àrea curricular d’Educació Física.

L’activitat és farà del dijous 18 de gener del 2024  al  dijous 22 de febrer del 2024  ambdós inclosos a  la piscina coberta de Balaguer; en total seran 6 sessions d’activitats aquàtiques i natació amb monitors titulats del Club Natació Balaguer.

La natació és una competència específica de la nostra matèria i per tant, aquesta serà avaluada de la mateixa manera que ho són la resta de competències desenvolupades durant el curs. Es tracta d’una activitat obligatòria per tot l’alumnat amb l’excepció de l’existència d’algun impediment mèdic justificat adequadament (informe del metge). En qualsevol cas aquest fet sols afectarà a la part de pràctiques a la piscina ja que l’avaluació dels sabers teòrics de l’alumne/a es farà igualment. Si es dona aquesta circumstància, l’alumnat es traslladarà a Balaguer amb la resta del grup però sense fer les activitats a l’aigua.

Tot  l’alumnat haurà de portar l’equipament necessari obligatori: xancles (MOLT IMPORTANT: també les hauran de portar els alumnes que no fan l’activitat a l’aigua), gorret de bany, ulleres, vestit de bany adequat i tovallola, així com el necesser amb els estris d’higiene personal per la dutxa.

Els torns i horaris previstos seran el següents :

1r torn (1rA): sortida cap a Balaguer 8:10 h – tornada a Bellcaire 10:10h

2n torn (1rC): sortida cap a Balaguer 10:20h – tornada a Bellcaire 12:30h

3r torn (1rB): sortida cap a Balaguer 12:40h – tornada a Bellcaire 14:30h

Pel que fa a l’esmorzar, cal que els alumnes del primer torn (1rA), prenguin a casa aliments lleugers i de fàcil digestió. A l’hora del primer l’esbarjo podran esmorzar bé. Pel que fa al segon torn (1rC), caldrà que esmorzin bé a casa, ja que no podran fer-ho a  l’hora del primer l’esbarjo. Els alumnes del tercer torn (1rB) esmorzaran bé al primer esbarjo.

El preu total de l’activitat serà de 36€ per alumne (21€ el transport i 15€ les classes de natació amb monitors) i inclou les 6 sessions de piscina i els 6 viatges d’anada i tornada a Balaguer. El pagament serà a partir del 8 de gener, ja us ho comunicarem.

Teniu temps de portar l’autorització a la professora d’educació física Teresa Claverol abans del 20 de desembre de 2023.