CELEBRACIÓ DE SANT JORDI

El divendres 22 d’abril, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi es van organitzar diverses activitats per a cada curs, després de realitzar les dues primeres classes del dia.

Els de 1r d’ESO van poder practicar activitats esportives, van llegir textos en diferents llengües i, alhora, van fer l’Amic Invisible d’intercanvi de llibres. Per acabar, van crear una manualitat representativa d’aquesta jornada.

Els de 2n d’ESO van assistir a l’espectacle Amants de la literatura: De la mort i l’amor, van llegir textos, escollits lliurement, i van crear també una manualitat significativa.

Els de 3r d’ESO van practicar jocs diversos, van realitzar lectures de diferents textos i van crear una altra manualitat.

Els de 4t d’ESO van redactar contes a l’esprint, van practicar la lectura de textos, prèviament escollits, i van fer diferents figures amb fang.

Els de 1r de Batxillerat van organitzar l’esmorzar de la celebració d’aquesta diada i van realitzar el monitoratge de les activitats esportives i com els de 2n de Batxillerat van assistir a l’espectacle teatral i van concursar al Demotrivial.
A més, també es va lliurar el premi del concurs de Fotografia matemàtica, organitzat pel Departament de Matemàtiques, a l’alumne Roger Tenorio Miralles de 4t d’ESO. Moltes felicitats!

D’altra banda, al vestíbul del centre i en un llibre gegant, es va poder visualitzar una exposició de diferents autors/es de la literatura catalana, castellana i universal i les seves obres més significatives. Així, la comissió de la Biblioteca vol fer partícip a tota la comunitat educativa de la commemoració del naixement o del traspàs d’aquests autors/es que se celebra aquest any 2022.