VIATGE FINAL DE CURS 1r BATXILLERAT

Tenint present que heu escollit com a destí del viatge de 1r de batxillerat la ciutat de Lisboa (Portugal), per saber els alumnes que hi aniran i poder fer les reserves pertinents heu de fer un primer pagament de 200€ a través de la pàgina web.

Els PAGAMENTS s’han de fer a partir d’ara a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida Fi de curs 1r Batx – Lisboa – 200€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra del viatge, no se li retornarà aquest import a no ser que la raó estigui contemplada dins de l’assegurança del viatge (força major).

Tampoc se li retornaran els diners d’aquest primer pagament si l’alumne/a és exclòs per un incompliment de la Normes d’Organització i Funcionament del Centre .

Del segon i tercer pagament en rebreu notificació més endavant. Si a alguna família li anés més bé fraccionar l’import en més pagaments cal que ho comuniqui a secretaria.

Teniu temps de portar l’autorització amb una fotocòpia del DNI a la tutora fins el 18 de gener de 2023.