SORTIDA A LLEIDA – Batxillerat

Els comuniquem que el dia 5 de desembre de 2023 l’alumnat de 1r i 2n Batxillerat anirà a Lleida a veure l’obra “Luces de Bohemia” al Teatre de l’Escorxador. Després faran una visita a les facultats del Rectorat i de Cappont de la UdL.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 14,30h aproximadament.

El preu és de 17€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida al Teatre a Lleida – 05/12/2023 –  1r i 2n BTX – 17€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al professorat de Castellà, Maria Bertran i Javi Carrelé, i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 14 de novembre de 2023.