SORTIDA A BALAGUER – 2n Batxillerat

Els comuniquem que el dia 26 de febrer de 2024 l’alumnat de 2n de Batxillerat anirà a la Mercantil de Balaguer on realitzaran un taller teatral “Ocell negre” per parlar de les emocions i salut mental.

L’horari de la sortida és a les 8,30h de l’Institut i arribaran a les 12h aproximadament.

El preu és de 4€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització al tutor Javier Carrelé.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida a Balaguer – 26/02/2024 – 2n BTX – 4€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida SI que està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al tutor Javier Carrelé i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 9 de febrer de 2024.