SORTIDA A AGRAMUNT DE 1r DE BATXILLERAT

El dimarts 19 d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat va anar a Agramunt i va realitzar diverses activitats literàries a propòsit del centenari del naixement de l’escriptor agramuntí Guillem Viladot.

En primer lloc, va dur a terme una visita guiada a l’església romànica de Santa Maria i al refugi antiaeri que s’hi va construir.

Després de veure l’obrador de la xocolateria Jolonch i esmorzar en aquest establiment, va iniciar la ruta literària per la Riella de Guillem Viladot, per diversos carrers i parcs de la localitat: casa natal, la primera escola (Les Monges), el parc de la Riella, la segona escola («Els Hermanos»), la plaça de l’Església, l’Església de Santa Maria d’Agramunt, la tercera escola, a la plaça Mercat, i lo Pardal. L’Anna Ribó, estudiant del màster de secundària al nostre centre, va ser l’encarregada de la selecció de textos i de conduir la ruta.

En aquesta casa museu tots vam gaudir de les explicacions sobre la poesia visual de Guillem Viladot a càrrec de Pau Minguet, responsable i estudiós de l’obra d’aquest polifacètic escriptor.

A continuació us oferim un reportatge fotogràfic de la nostra sortida.