SORTIDA 2n BATX – LLEIDA

Els comuniquem que el dia 30 de març de 2023 l’alumnat de  2n BTX aniran a Lleida al teatre de l’Escorxador a veure l’obra “La Fundación” i després visitaran una exposició a CaixaForum.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 14,30h  aproximadament. El preu és de 26€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització al professor de llengua castellana, Eduardo Mesalles. No s’admetrà cap autorització més enllà del termini establert donat que l’empresa d’autocars així ho necessita.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida a Lleida – 30/03/2023 – 2n BTX – 26€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al professor de llengua castellana Eduardo Mesalles i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 15 de març de 2023.

AUTORITZACIÓ