FESTA DE CLOENDA DE 2n BATXILLERAT

El dia 20 de maig a les 20h va tenir lloc la Cloenda del Curs per als alumnes de 2n de Batxillerat, on van assistir familiars i professorat del centre.

L’acte acadèmic es va iniciar amb els parlaments del representant de l’AMPA, Mateu Biosca,  de la representant de l’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell, Ramona Balagué, del tutor, Eduardo Mesalles i del director del centre, Vicent Fornons, desitjant a tots els millors èxits.

A més, dues alumnes en representació del grup, l’Alba Martínez i la Marta Sans, van oferir unes breus paraules tot recordant la seva estada  a l’institut i, alhora, van obsequiar un ram de flors al tutor.

A continuació, es va lliurar les orles, el diploma i un detall a l’alumnat i aquest ens va oferir una actuació de cant  amb acompanyament musical de trombó i guitarra, a càrrec de Josep Bacardí i Lídia Gamero.

I tot seguit, el públic assistent va poder gaudir d’una projecció audiovisual elaborada especialment per aquesta festa.

En acabar l’acte acadèmic, l’alumnat va fer les habituals fotografies de grup a l’entrada de l’institut i l’AMPA va oferir un exquisit refrigeri a tots els assistents.

Podeu veure el vídeo de record de la festa a continuació.