Estada Escòcia – 2n pagament

Us informem que en relació a l’estada a Escòcia que realitzaran els vostres fills i filles durant el curs actual, necessitaríem el segon pagament de 200€ per la compra dels vols a aquesta destinació.

Es recorda que, un cop fet els pagaments, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornaran aquests pagaments a no ser que sigui una força major.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/ fins al dia 2 d’octubre. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en líniaCal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Estada lingüística Escòcia 24/25 – 2n pagament – 200€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.