El dia 22 de desembre es van realitzar diferents activitats amb motiu de la finalització de les classes abans de les vacances de Nadal.
Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van assistir a l’espectacle musical “Up a Up” a la Sala d’Actes de l’Ajuntament i van visualitzar una pel·lícula respectivament.
Els alumnes de 3r d’ESO van realitzar un taller d’Esmorzar saludable i van assistir a un espectacle únic que va consistir en la representació teatral basada en Rètrum de Francesc Miralles a càrrec d’alumnes de 4t d’ESO, sota la direcció de la professora Helena Rufat. A partir d’aquesta obra, llegida i treballada pels alumnes de 4t d’ESO en el Pla Lector del 1r Trimestre, els alumnes van gaudir d’un viatge musical i literari que tenia com a lema “De l’amor i de la mort: Amants de Literatura”. En aquest viatge van poder conèixer amants literaris de tots els temps, des dels clàssics Orfeu i Eurídice a Romeu i Julieta, Tristany i Isolda i els nostres Tirant i Carmesina.
Els de 1r de Batxillerat van organitzar un esmorzar solidari per Amics de la gent gran i els de 2n de Batxillerat, a partir de l’hora de l’esbarjo, van fer un divertit Lipdub de Felicitació de Nadal per desitjar a tots Bones Festes.


Comentaris recents