XXVII Gust per la Lectura

Un grup d’alumnat de 3r d’ESO ha participat aquest curs al XXVII edició del Gust per la Lectura.

L’Eva Alsina, Stanilsava Milenova, l’Adrià Cardona i la Clàudia Sala són l’alumnat participant. Aquest alumnat ha realitzat un treball sota el títol ‘Donant vida a Momo’. El títol del treball vol, sens dubte, empoderar als personatges d’aquesta novel·la. Per aquest motiu, l’alumnat va voler dibuixar i aquarel·lar els quatre personatges principals d’aquesta lectura i acompanyar els seus dibuixos, amb la lectura en veu alta de diferents fragments significatius de la novel·la. Per fer els dibuixos amb aquarel·la ens vam inspirar en el format de tècnica que sorgeix a Poesia Dibuixada; és a dir, pintar amb aquarel·la i així donar vida als personatges. ‘Donant vida a Momo’ vol perfilar que tots els personatges, tant protagonistes com antagonistes, donin vida a la protagonista, Momo.