Treballs de recerca

Entre els dies 24 i 25 d’octubre, els alumnes de 2n de Batxillerat han presentat els seus treballs de recerca. Les exposicions orals han comptat amb l’assistència de companys de classe, així com de professors i d’altres companys de 1r de Batxillerat i el Cicle Formatiu.

Els treballs realitzats han estat els següents:

ALÀS, Oriol: Una eina indispensable. Creació, gestió i ús d’aplicacions per a mòbils.

ALGUÉ, Judit: Els fractals, una bellesa infinita.

ANTILLACH, Roger: El programa Apol·lo: les teories de la conspiració.

BALAGUÉ, Mario: I want to be an artist.

BALTRAL, Sandra: Turisme eqüestre a la Baronia de Rialb.

BARÓ, Mar: Asperger, una manera de veure el món.

CAMATS, Gerard: La preferència en les preferents.

CASES, Josep: Els combustibles alternatius i els motors d’automoció

COLOM, Noel: Ecosistema  d’Artesa de Segre.

ESTRADA, Sergi: L’evolució de l’agricultura i de la ramaderia a la Vall de Meià del segle XX fins a l’actualitat.

GILABERT, Núria: L’altra cara de l’esquizofrènia.

LLOBET, Ruben: Disseny d’una casa bioclimàtica (a Artesa de Segre)

MALUQUER, Jordi: El procés de dissenyar, construir i programar un braç robòtic.

MARTÍ, Xavier: Descripció d’un robot FLL ideal i automatització i programació amb Arduino.

MARTÍN, Isak: L’oratòria, l’art de persuadir les persones.

MOCANU, Roxana: Trastorns alimentaris.

PARRAMON, Andreu: La conformitat social

RIBES, Sílvia: Catalunya i Canadà : una inspiració. Una proposta educativa pròpia.

SUGRANYES, Mireia: El repte de crear una empresa. GEAWORLD

VILA, Núria: El bressol de la coeducació

VLADIMIROVA, Monika: A look into the influence of Latin on English.

Esperem poder comptar ben aviat amb una breu descripció de cada un d’ells en la nostra web.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>