Treballs de Recerca curs 2015-2016

Refrigeri TdR2

El dilluns 26 i el dimarts 27 d’octubre, l’alumnat de segon de batxillerat exposà els seus Treballs de Recerca. Després de molts mesos de dedicació arribava el moment de defensar la seva aposta davant del tribunal i de la resta de companys. Les temàtiques foren molt variades: vam veure volar un drone, vam olorar recreacions de perfums de l’època romana, vam aprofundir en el coneixement del teixit empresarial artesenc i vam conéixer les meravelles del cultiu hidropònic, entre molts altres. A continuació us deixem un enllaç per a què pogueu fer una ullada als diferents treballs.

El dijous 29, després d’uns dies molt intensos, ens vam aplegar tots, professorat i alumnes, per compartir un refrigeri que el centre va oferir-nos per celebrar la feina ben feta.