Sarau Nadalenc

arbre sarau'15

El passat 22 de desembre ens vam aplegar, com ja és tradició, per celebrar l’inici de les vacances nadalenques amb música i bon humor. El festival d’aquest any fou conduït per un grup d’alumnes de 1r de batxillerat i cicle formatiu que, com a veritables professionals, van anar presentant les diferents actuacions alhora que ens delectaven amb petits esquetxos cinèfils i musicals.  A continuació, us deixem un petit llistat de les intervencions, un recull fotogràfic i un vídeo. Volem aprofitar per agrair a totes les persones que desinteressadament van contribuir en el desenvolupament de la jornada.

Esperem que gaudiu de l’espectacle!

Constantin Alincai 2n ESO BeatBox
Oriol Alàs 1r BATX Carioques
Noel Colom 1r BATX Cançó- GuitarraRemix propi
Djansu Beysim, Maria Carvalho 1r ESO Ball