Projecte a la Biblioteca Joan Maluquer i Viladot

Durant aquests dos mesos hem realitzar dues sortides a la Biblioteca Joan Maluquer i Viladot  d’Artesa de Segre.

Durant la primera sortida, la Fina, ens va explicar el funcionament de la biblioteca i ens va ensenyar totes les instal·lacions. També ens vam poder fer el carnet de la biblioteca; així podem agafar llibres, música, pel·lícules o revistes quan vulguem!

El 8 de març vam anar a la biblioteca per segona vegada. Vam acabar de gestionar tots els carnets pendents i vam agafar els primer llibres i pel·lícules en préstec! Abans de les vacances de Setmana Sant en farem el retorn. Mantindrem les sortides a la biblioteca de forma mensual.

Els objectius d’aquest projecte són:

• Donar a conèixer les instal·lacions de la biblioteca a l’alumnat de l’Aula d’Acollida i del SIEI.
  • Treballar les habilitats socials bàsiques.
  • Millorar en autonomia en l’ús de recursos de l’entorn més proper.
  • Oferir noves activitats per enriquir les activitats que realitzen aquests alumnes en el seu temps lliure.
  • Afavorir el gust per la lectura.

1. Biblioteca Joan Maluquer i Viladot d'Artesa de Segre

La biblioteca d’Artesa està a la vostra disposició. Gràcies per comptar amb nosaltres.