Premi als Treballs de Recerca de la Universitat de Vic

La Gemma Salud, alumna de 2n de Batxillerat, va rebre un accèssit en la 23a edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat de la Universitat de Vic.

Els premis, dotats amb un total de 12.000€, es divideixen en cinc categories. La Gemma va obtenir un accèssit en la categoria Premi específic Osona Contra el Càncer pel seu treball “Suport psicològic en el tractament del càncer de mama”.

Segons el jurat, el treball, tutoritzat per la Maria Herreros i la Núria Boixadera, s’endinsa en els aspectes emocionals relacionats amb la diagnosi i el tractament del càncer de mama, fent algunes propostes per millorar el suport a les pacients, majoritàriament dones d’entre 50 i 60 anys.

L’acte de lliurament tingué lloc en l’Aula Magna de la UVic i fou presidit pel Vicerector de Recerca i Transferència del Coneixement, Jordi Collet.

El jurat format per professorat de la UVic va reconèixer 38 treballs realitzats per alumnes de Batxillerat d’entre els 160 presentats.

Enhorabona, Gemma!