Preinscripció ESO

El període de preinscripció per als estudis d’ESO serà del 13 al 22 de maig de 2020.

Amb motiu de la crisi sanitària ocasionada per la covid-19, s’ha ajustat el calendari i s’han introduït certs canvis en el procediment de preinscripció que estableix les dues vies de formalització següents:

• Sol·licitud en suport informàtic (del 13 al 22 de maig de 2020)

1r) Accedir a la sol·licitud en suport informàtic a l’aplicatiu del Departament d’Educació mitjançant un ordinador, una tauleta o un telèfon mòbil, i enviar telemàticament les dades que s’hi demanen. En realitzar aquest tràmit s’obté el resguard de la sol·licitud.

2n) Enviar a secretaria@inselsplanells.cat el resguard de la sol·licitud de preinscripció i una còpia escanejada o fotografiada de la documentació següent:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
      • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a).
      • DNI de l’alumne si és major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
      • Carta de compromís educatiu emplenada i signada (la trobareu en l’apartat Documentació necessària d’aquest article).
      • Autorització d’ús d’imatges dels alumnes, de caràcter voluntari, emplenada i signada (la trobareu en l’apartat Documentació necessària d’aquest article).
      • Autorització per a alumnat de menys de 14 d’anys per a l’ús de serveis i recursos digitals per treballar a l’aula, emplenada i signada (la trobareu en l’apartat Documentació necessària d’aquest article).
  • Presencialment amb cita prèvia (només del 19 al 22 de maig de 2020). Procediment excepcional per aquelles famílies que no puguin fer la presentació telemàtica.

1r) Sol·licitar dia i hora per telèfon (973 40 23 27 / 973 40 22 24)

2n) Portar tota la documentació sol·licitada anteriorment per poder-la escanejar o fotocopiar.

Cal tenir en compte les mesures de protecció següents:

• Venir una persona sola, llevat els casos en què, per problemes de llengua, necessiti ajuda.
      • No acudir al centre persones de grups d’especial risc, que es trobin en període de confinament o que presentin símptomes de covid-19. En aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
      • Portar un bolígraf blau.
      • Atendre les mesures de seguretat sanitàries corresponents: distància de seguretat, mascareta i guants.

Formulari de sol·licitud de preinscripció.

• Altres qüestions a tenir en compte:
      • El codi de centre de l’institut Els Planells és 25005429.
      • En emplenar la sol·licitud de preinscripció, necessitareu l’identificador de l’alumne del Registre d’alumnes (RALC). Us el facilitaran a l’escola de primària. També es pot consultar l’identificador de l’alumne en aquest enllaç de la web del Departament d’Educació.
      • Tant a la sol·licitud telemàtica com a la sol·licitud presencial, és obligatori posar-hi un correu electrònic.

Per qualsevol dubte o comentari, podeu contactar amb nosaltres a partir del 13 de maig, de 09:00 a 13:00 hores en el següents canals:

• Telèfon: 973 40 23 27 / 973 40 22 24
        • Correu electrònic: secretaria@inselsplanells.cat

Us convidem a seguir atents a tots els canals de comunicació i informació que mantenim oberts: