L’Institut Els Planells s’uneix a eTwinning, la comunitat escolar europea

Aquest any l’institut els Planells ha començat dos projectes internacionals amb alumnes de 2n i 3r d’ESO dins el programa eTwinning. Aquest projectes es desenvoluparan durant el segon i el tercer trimestre del curs 2021-22.

El programa  eTwinning ofereix una plataforma en què les escoles dels països europeus poden comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes, compartir i sentir que formen part d’una de la comunitats educatives més conegudes d’Europa. eTwinning està cofundada per Erasmus+, el programa europeu d’educació, formació professional, joventut i esport.

Un dels elements més importants d’aquest programa és la col·laboració entre el professorat, l’alumnat, les famílies i les autoritats locals. A eTwinning els professors treballen conjuntament per organitzar activitats  en les quals els alumnes puguin tenir un paper actiu, interactuar, investigar, prendre decisions, respectar-se els uns als altres i aprendre les habilitats del segle 21.

Si voleu conèixer més detalls sobre els projectes que endeguem aquest any trobareu més informació (en anglès) en aquests links.

2021-22 eTwinning PROJECTS

2nd ESO – Love and poetry

3rd ESO –  Let’s build the Eutopian 2050 smart city!