L’INS Els Planells porta “Grease” a Sort

Alguns alumnes de 3r d’ESO van participar el passat 28 d’abril a la 36è Trobada de teatre d’instituts de la demarcació de Lleida. En aquesta trobada, que pretèn potenciar les arts escèniques en l’educació secundària i la interrelació entre els diferents grups de teatre dels centres, els nostres alumnes van representar l’obra “Ballem amb Grease”, un petit tast del musical “Grease” que tenen previst representar el proper 10 de juny. A més a més, van assistir a les obres dels altres centres participants: el Ciutat de Balaguer de Balaguer, Lo Pla d’Urgell de Bellpuig, La Segarra de Cervera,  el Manuel de Montsuar de Lleida, l’INS Hug Roger III de Sort, l’Ondara de Tàrrega i el Josep Lladonosa de Lleida.

Aquest 2022 és el segon any que l’intitut participa a la trobada. Fa tres anys va tenir lloc a Cervera i l’institut va participar-hi amb unes cançons del musical Mamma Mia. Després de dos anys d’aturada per la pandèmia, s’ha tornat a reprendre l’activitat. L’experiència ha estat molt bonica i gratificant per l’alumnat perquè va ser la primera vegada que feien les escenes i les coreografies preparades davant d’un públic i perquè van poder conèixer i relacionar-se amb alumnes d’altres indrets i d’edats similars.

Esperem poder tornar a participar a la trobada l’any que ve i us esperem a tots amb GREASE el proper dia 13 de juny.