LA CASTANYADA

Per castanyada, el que vam fer va ser vendre castanyes a diversos llocs del poble. Per recaudar una mica més de diners pel viatge.

Com us deia ens vam distribuir pel poble i vam vendre a diferents llocs. Els llocs on vam vendre’n van ser;  al mercat de diumenge d’Artesa de Segre, al camp de futbol (diumenge a la tarda) i a la plaça de l’ajuntament (dilluns a la tarda-nit). El lloc on més vam recaudar  va ser al mercat el diumenge, perqué hi havia molta més gent que als altres llocs. Recomane’m que al mercat es ven molt més que als altres llocs, però també està molt bé vendre castanyes just el dia de la castanyada, perqué així la gent tenen sopars i clar tothom vol venir a comprar castanyes!

La veritat, va valdre la pena, ja que t’ho passes molt bé, estem tots units i recaude’m diners per una experiència que tots junts viurem. Aquí us deixem algunes de les imatges i records d’aquells dies de castanyada!

whatsapp-image-2016-11-07-at-15-33-46-1 whatsapp-image-2016-11-07-at-15-33-46 whatsapp-image-2016-11-07-at-15-33-47-1 whatsapp-image-2016-11-07-at-15-33-47