El Pau Farré al cicle de xerrades Bojos per l’Economia

El passat mes de novembre, l’alumne de 2n de batxillerat Pau Farré va ser seleccionat per participar en la segona edició de Bojos per l’Economia, taller organitzat pel Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI), destinats a estudiants de segon de batxillerat interessats en aquest àmbit, i que s’emmarca en el programa “Bojos per la ciència”, de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

Cada centre podia recomanar dos alumnes de segon de batxillerat per a participar en el programa, i el Pau va ser escollit juntament amb 34 alumnes més de la resta de Catalunya. Durant vuit dissabtes, de gener a març, van tenir l’oportunitat de conèixer els mètodes estadístics i matemàtics aplicats a l’economia de la mà de professors i investigadors del CREI i del Departament d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra.

El 7 de març tingué lloc l’acte de clausura, amb una classe magistral d’Andreu Mas-Colell, “L’economia, una ciència útil”.

Enhorabona, Pau per l’oportunitat. Estem segurs que l’has aprofitat de valent!