El futur del planeta. Any 2050

L’alumnat de 1r de Batxillerat, en la matèria de Ciències del món contemporani, ha fet un treball de reflexió al voltant del desenvolupament sostenible.

La Berta Obón, professora de la matèria, els va proposar analitzar la situació actual de diverses qüestions relacionades amb el medi ambient i el planeta com l’esgotament del petroli, la contaminació dels aqüífers, l’efecte hivernacle o l’augment en la generació de residus.

A partir d’aquesta anàlisi, la proposta demanava a l’alumnat que fes una predicció justificada de com evolucionaria la situació en els propers 30 anys i quines conseqüències tindria aquesta evolució en la societat.

Com a resultat del treball realitzat, els nois i noies de 1r de Batxillerat van acabar editant dos vídeos, un de caire optimista i un altre de més pessimista, imaginant el futur.

I tu, com t’imagines el planeta l’any 2050?

Aquí us deixem les dues propostes: