Distincions PAU

El passat dimarts,14 de setembre, es van lliurar les Distincions de la Prova d’Accés a la Universitat. La Distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU.

L’acte de lliurament de les Distincions va tenir lloc a Barcelona, als jardins de Pedralbes. 1256 alumnes van ser reconeguts amb aquesta Distinció, però, amb motiu de la situació provocada per la pandèmia de la COVID-19, l’acte va tenir lloc en format presencial reduït i amb retransmissió online.

Teresa Velasco i Solé i Jana Galceran i Cardona, alumnes de 2n Batxillerat el curs 2020 – 2021 a l’Institut Els Planells van obtenir aquesta Distinció.

A l’acte presencial hi van ser convidats els 16 alumnes que van obtenir una qualificació de 9,8 o 9,9 punts en la fase general de la PAU. Així, la Teresa Velasco va poder recollir el premi de mans de la Consellera del Departament de Recerca i Universitats, la senyora Gemma Geis i Carreras. Va estar acompanyada de la seva família i de la Directora de l’Institut Els Planells el curs 2020 – 2021, Ramona Solé i Torres, en representació del nostre centre.