Comença la First Lego League!

Com hem vingut fent en els darrers anys, el nostre institut participa el proper dissabte 25 de febrer en la fase lleidatana del concurs de robòtica per a joves First Lego League.

Aquesta fase provincial tindrà lloc a l’Escola Politècnica Superior de la UdL, Campus de Cappont, al carrer Jaume II. Les tres rondes del robot tindran lloc a l’auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, mentre que la presentació del projecte científic es farà a l’Edifici de l’Escola Polivalent Superior, sala Engijoc.

Us adjuntem la programació general de la jornada.

Si esteu interessats en assistir a la presentació del projecte científic us recomanem que arribeu amb temps suficient. Aquesta tindrà lloc a les 10:00 hores del matí.

Programació General FLL Lleida