Com inserir un vídeo en un article de la web?

Iniciem un breu seguit d’articles que mostraran com treballar amb la web del centre i amb altres tecnologies digitals. En aquesta primera mostra us hem preparat un vídeo per saber com inserir un vídeo en un article publicat a la nostra web.

L’objectiu d’aquest vídeo és, en primer lloc, facilitar la tasca de presentar-se a tot l’alumnat que participa en el projecte d’immersió lingüística a Galway i, en segon lloc, mostrar a la resta de l’alumnat i al professorat una eina de comunicació i d’aprenentatge de les competències digitals que tenim a la nostra disposició.

Animeu-vos a participar a la web!