Ajuts de menjador per a l’alumnat d’ESO (2020 – 2021)

El 4 de juny de 2020 la Junta de Govern del Consell Comarcal de la Noguera va resoldre aprovar les bases dels ajuts individuals de menjador socioeconòmics i/o geogràfics per al curs 2020 – 2021.

Les famílies que estigueu interessades en sol·licitar l’ajut de menjador, haureu de demanar hora als serveis socials de l’Ajuntament d’Artesa de Segre (el telèfon és el 973 400 013) per informar-vos de la convocatòria i de la documentació que heu d’aportar. Les famílies haureu d’aportar el DNI o el NIE dels alumnes pels quals sol·licitin l’ajut. En el cas que l’alumne no en disposi, també podeu sol·licitar a l’Administració Tributària l’assignació d’un NIF.

• Termini de presentació de sol.licituds: del 16 de juny al 3 de juliol de 2020 (ambdós inclosos).
  • Poden demanar aquest ajut de menjador:
    • Totes les famílies dels alumnes d’ESO del nostre centre (de la ciutat d’Artesa de Segre) que NO tinguin dret a la gratuïtat del menjador.
    • També, tots aquells alumnes no obligatoris, anomenats ara geogràfics, (que viuen en el mateix municipi però a una distància superior a 3 kms de l’escola o de la parada de bus més pròxima o en un poble agregat) no tenen el menjador gratuït i poden presentar la sol·licitud d’ajut de menjador socioeconòmic i/o geogràfic.

Per a informació vostra, el telèfon del Consell Comarcal de la Noguera és el 973 448 933.