Activitats de lectura en anglès

Els alumnes de 1r d’ESO aquest trimestre han llegit el llibre The Body Snatchers. Per tal de treballar-lo han elaborat uns còmics. Cada alumne ha triat el capítol que més li ha agradat i l’ha convertit en un còmic, és a dir, ha fet les il·lustracions i els diàlegs segons el text llegit. Llavors, en petits grups els han representat. El resultat final ha estat molt satisfactori ja que han desenvolupat les seves habilitats de comprensió escrita i d’expressió tant oral com escrita. Endavant i a seguir treballant així de bé!

1rB anglès1rA anglès