Acte en record de la Merche Perdices

El dia 13 d’octubre vam retre homenatge a la nostra companya Merche Perdices. Ens vam aplegar a la Sala Polivalent en un acte íntim i molt emotiu. La vam recordar a través de les paraules de la nostra directora, Ramona Solé; de l’alumne de 1r de batxillerat, Gerard Camats; de la companya de claustre, Pilar Gràcia; i dels alumnes de 4t d’ESO. L’alumne Mario Balagué (1r batx.) va interpretar una cançó. Finalment, la Judit Ros i el Lluc Martí (2n batx.) van cloure l’acte amb una conmovedora versió del Cant dels Ocells.

Merche col9Merche col5