2n Premi als Valors en la Gran Final FLL

L’equip PLAY-ADS, representant actual de l’institut a la FIRST LEGO League d’enguany, va ser reconegut amb el 2n Premi als Valors First en la Gran Final FLL Espanya.

L’equip va participar el dissabte, 26 de juny, des de l’institut. Com estableix la dinàmica d’aquest ja conegut concurs de robòtica, l’equip va exposar el seu projecte científic, va explicar com havia dissenyat i programat el robot i va realitzar tres rondes de robot intentant aconseguir el màxim de punts en un conjunt de missions prèviament fixat.

Com ja us vam explicar quan van guanyar a la fase local de la FIRST LEGO League Lleida, l’equip va intentar donar solució al repte d’enguany creant una web amb rutes properes al municipi, aptes per a públics diferents, amb motivacions diferents i que tenen el seu focus en interessos diversos.

Diumenge al matí, i prèviament a la cerimònia de lliurament de premis, l’equip estava convocat a una call-back amb el jurat per tal d’aprodundir o esclarir dubtes sobre el projecte científic i el disseny i la programació del robot.

El jurat va valorar que es tracta d’un grup molt ben cohesionat, amb un molt bon treball en equip que els ha permès solucionar els problemes trobats i dissenyar i programar de manera notable el robot, malgrat ser un equip novell. Així mateix, també va posar de manifest la rellevància d’haver implementat el seu projecte científic, motivant companys, famílies i altres a recórrer les rutes per ells assenyalades.

Aconseguir de nou ser premiats en la gran final de la FLL és excepcional, donat l’elevat nivell dels equips que, any rere any, s’hi presenten amb els mateixos membres.

Per a posar-ho en context, cal tenir present que en l’edicció d’enguany de la FIRST LEGO League, hi ha participat un total de 17.500 participants repartits en més de 2.200 equips de les diverses categories. A la gran final hi van accedir 51 equips procedents dels 25 tornejos classificatoris i, d’aquests, van ser reconeguts amb premi 18 equips.

Us deixem un enllaç a l’àlbum de les fotos i vídeos: PLAY-ADS gran final FLL Espanya

Aquest és el llistat de premiats:

• 1r Premi Fundació Scientia al Guanyador: EDUROBOTIC HERMES – FLL Euskadi Deusto
  • 2n Premi Cabildo de Tenerife al Guanyador: Aldeatrón ROBOTIX – FLL Canarias
  • 3r Premi Parque Científico y Tecnológico al Guanyador: Legotronic Beavers – FLL Navarra
  • 1r Premio ACER  als Valors FIRST: TIMBERSATU – FLL Barcelona – La Salle
  • 2n Premi als Valors FIRST: PLAY-ADS – FLL Lleida
  • 3r Premi als Valors FIRST: Roboluti_ON – FLL Alicante
  • 1r Premi Fundació Naturgy al Projecte d’Innovació: KIOTA – FLL Barcelona – La Salle
  • 2n Premi Vertix Grup Immobiliari al Projecte d’Innovació: Tandebots – FLL Barcelona – UAB Tarda
  • 3r Premio al Projecte d’Innovació: Las Acacias BOT – FLL Galicia
  • 1r Premi ACER al Disseny del Robot: Vilabots – FLL Vic
  • 2n Premi al Disseny del Robot: Captioma STEAMS – FLL Galicia
  • 3r Premi al Disseny del Robot: ELYSIUM – FLL Madrid – UCJC
  • 1r Premi Universidad de la Laguna al Comportament del Robot: Legotronic Beavers – FLL Navarra
  • 2n Premi Arquimea Research Center al Comportament del Robot: Aldeatrón ROBOTIX – FLL Canarias
  • 3r Premi al Comportament del Robot: FEDAC Jr. Wolvineers – FLL Vic
  • Premi ROBOTIX Hands-on Learning a les Joves Promeses: Red Hot Chili Estanys – FLL Girona
  • Premi Tech Barcelona a l’Entrenador: Legolàctics – FLL Vic
  • Premi Manuel Torres a l’Emprenedoria: NEUROTICS – FLL Granada

Enhorabona a tots els premiats!

Us deixem l’enllaç al vídeo de Youtube de la cerimònia de clausura de la gran final FLL Espanya: