Sarau Nadalenc 2019

El Sarau Nadalenc va ser un altre cop una exhibició de talent i il·lusió pel treball ben fet. Alumnat i professorat vam compartir un molt bon matí entre cançons, balls i interpretacions. De nou, es va convertir en el comiat perfecte previ a les esperades vacandes de Nadal.

Com cada any, l’alumnat del cicle formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa està editant les diverses actuacions que es van donar. Tan aviat estiguin els vídeos enllestits, els publicarem. De moment, us deixem aquests breus vídeos de les actuacions.

Moltíssimes gràcies a tots i totes les que hi vau participar. Teniu la nostra admiració. Sou uns grans artistes!

#ArtistesElsPlanells

Actuació de l’alumnat de 1r ESO