Sarau nadalenc

Com ja és tradició, el dia abans de les vacances de Nadal l’INS Els Planells celebra el Sarau nadalenc on es combina l’esport i l’art en diferents facetes. Aquesta jornada és fruit de molt treball previ de muntatge, assajos, guions i nervis que cristal·litzen en unes hores fantàstiques d’entreteniment. Vagi per avançada la nostra enhorabona a tot l’equip d’alumnes i professors que hi dediquen tant de temps i la fan possible any rere any.

El dia 22, com no podia ser d’altra manera, vam començar la festa amb el clàssic partit de bàsquet entre professorat i alumnat. Bé, de fet els profes compten amb l’ajuda de l’alumnat de 1r de batxi (necessitem una mica d’avantatge…) i s’enfronten a l’equip dels de 2n de batxi i cicle. El partit va estar ple de moments divertits, d’animació i de fair play, i tot i que durant una estona l’equip dels profes va anar pel davant en el marcador i va defensar amb molta dignitat la samarreta, l’equip d’alumnes va acabar per imposar-se en una merescuda victòria.

A l’institut ens esperava un bon esmorzar de coca i xocolata per reposar forces. Al mateix temps, també vam poder gaudir de la primera Fira d’Art, on els alumnes vam poder mostrar tot el seu talent amb dibuixos i pintures.

I com que de talent anem sobrats, continuàrem amb l’espectacle musical. Abans però, vam compartir un emotiu record del nostre company Tomàs Pujol que ens va deixar a primers de desembre. Show must go on, com diu la cançó, i durant la següent hora i mitja, alumnes de tots els cursos i alguns professors ens van delectar amb divertides i entretingudes actuacions. Us deixem una relació de tots els participants.

1rBAT Anna Estany i Núria Planes Interpretació musical
4tESOA i B Marta, Mariona Camats, Mariona Bertola, Maria, Bruna, Judit, Alexandra, Andrea, Valentina, Raquel, Gemma, Núria Plens, Fabia, i Mikaela Yeah! – Usher  ft. Lil Jon, Ludacris
Mario Balagué Halleluia
1rESOA i B Noies de 1rESO All I want for Christmas is you
1rESOB YMCA – Village people

Wannabe – Spice Girls

You’re the one that I want – Grease

2nESOA i B Ares Buñol, Maria Gilabert, Jana Galceran i Laia Boliart What time is it (High School Musical 2)
2nBAT i 2nCF Grup Mar Baró, Sandra Baltral, Núria Gilabert, Núria Vila, Sílvia Ribes, Monika Vladimirova, Mireia Sugranyes, Judit Algué, Lluís Agramunt Eva Maria– Formula V

Dancing Queen– Abba

Highway to hell– ACDC

Barbie girl- Aqua

Singing in the rain + Umbrella– Frank Sinatra + Rihana

We’re all in this together– HSM

Don’t Stop Me Now– Queen

Where the Hood– DMX

Bad Romance – Lady Gaga

Party Rock  Antghem- LMFAO

La Bicicleta – Carlos Vives + Shakira

2nCF
Gabi Maia, Montse Español (CANT) GUITARRA

Say Something – Cristina Aguilera-

Mario Balagué (CANT)

Hurt-Cristina Perri

1rESOA Maria Cases, Edna Fontanet, Aina Garcia, Lorena Pedrosa, Núria Regué, Laia Ros i Ariadna Vila Girls just want to have fun
2nESOA i B Amal Dahmani, Judit Mateo, Teresa Velasco, Maria Alsina, Xènia Solé, Gemma Salud, Laia Boliart, Raquel Blasi, Montse Xue Vidal, Alba Martínez Rythm of the night
4tESOA i B Marta, Mariona Camats, Mariona Bertola, Maria, Bruna, Judit, Alexandra, Andrea, Valentina, Raquel, Gemma, Núria Plens, Fabia, i Mikaela Hollaback Girl – Gwen Stefani
2nCF
Gabi Maia Who you Are – Jessie J
2nBAT
Noel Colom GUITARRA (mix de cançons)
Professorat Blame it on the boogie – Jackson 5
Presentadores Júlia Cusola, Montse Español, Noèlia Santacreu, Anna Estany, Gaby Maia, Núria Plana, Maria Teresa Sellart
Equip tècnic Guillem Sellart, David Camats, Alba Bertran, Arià Palacios, Lluís Agramunt, Gaby Maia, Xavier Capell

En definitiva, va ser una diada esplèndida que ens va permetre trobar-nos fora del nostre entorn habitual i compartir aprenentatge d’una manera diferent. Per molts més anys de Sarau!

RECULL DE FOTOGRAFIES

RECULL DE VÍDEOS