Premis d’estiu

El passat 18 de juliol va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona l’entrega de les Distincions en les Proves PAU 2016. L’acte premià a 430 estudiants de tota Catalunya que van obtenir una nota de 9 o superior en la fase general de la Selectivitat.

La Judit Ros de 2n de Batxillerat va ser la guardonada del nostre centre, des d’aquí aprofitem per felicitar-la per l’excel·lent feina feta.

En aquesta edició, hi havia una majoria de noies (246) respecte al nombre de nois (184) guardonats. Pel que fa als centres de procedència, 189 provenien de centres públics i 241 de centres concertats/privats. En el següent enllaç podeu consultar el comunicat de la Secretaria d’Universitats i Recerca així com el  document amb l’alumnat distingit per comarques i centres.

D’altra banda, els alumnes Pau Jovell i Pau Farré van obtenir els Premis extraordinaris de Batxillerat. L’entrega d’aquests guardons tindrà lloc durant els mesos de setembre-octubre.