Preinscripcions a Cicle Formatiu

El 14 de maig comença el termini de les preinscripcions als cicles formatius. A continuació us deixem tota la informació relativa al procés, així com informació sobre el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa que oferim al nostre centre.

Preinscripció al Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa per al curs 2018 – 2019:

• Dates: del 14 al 24 de maig de 2019
  • Horari: de 09:00 a 13:30, de dilluns a divendres
  • Lloc: Secretaria del centre
  • Documentació necessària:
    • Alumnat que ja està matriculat al centre durant el curs 2018 – 2019:
      • Imprès de la sol·licitud, que es facilitarà en la Secretaria de l’Institut.
    • Resta de l’alumnat:
      • Imprès de la sol·licitud, que es facilitarà a la Secretaria de l’Institut.
      • Original i fotocòpia del DNI/NIE de l’alumne/a.
      • Si l’alumne és menor,
        • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
        • Original i fotocòpia del DNI/NIE o passaport de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a).