Preinscripció Cicle Formatiu Gestió Administrativa

L’oferta formativa en Formació Professional de l’Institut Els Planells es concreta en el Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Gestió Administrativa, amb especificitat en Comerç Exterior. Donada l’actual situació de confinament, ens és impossible fer-vos la presentació presencial d’aquests estudis i, per això, us convidem a visitar l’espai web que tenim d’aquests estudis. Hi trobareu informació sobre els mòduls professionals en què actualment s’estructura, així com les opcions de futur que ofereix.

Us deixem aquí també els documents que hem adreçat a famílies i empreses presentant la nostra oferta formativa i les característiques pròpies que tenim.

CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA (Empreses)

CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA (Alumnat)

El Departament d’Educació ha previst un seguit d’instruccions per fer possible la realització del procediment de preinscripció als estudis postobligatoris ajustant els calendaris i introduint alguns canvis en la gestió, amb la incorporació de totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura.

El procediment establert per a la preinscripció als Cicle Formatius es concreta en els següents punts:

• Calendari per als Cicles de grau mitjà de formació professionals i arts plàstiques i disseny:
    Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 2 al 8 de juny de 2020
    Matrícula: 1 al 7 de setembre de 2020

• Calendari per als Cicles de grau superior de formació professional i arts plàstiques i disseny:
    Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 10 al 17 de juny de 2020
    Matrícula: 1 a 7 de setembre de 2020

• Opcions de preinscripció:
    • Sol·licitud electrònica: Cal accedir al corresponent aplicatiu i fer-hi la preinscripció.

Per accedir al formulari electrònic, cal identificar-se amb:

a) Un certificat digital, com el DNI electrònic o el sistema d’identificació idCAT Mòbil.

b) El número d’identificació de l’alumne amb què consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC). Aquest número es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne.

El tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Un cop feta la sol·licitud electrònica, cal enviar entre el 2 i el 9 de juny, ambdós inclosos, la següent documentació al correu secretaria@inselsplanells.cat:

• Sol·licitud en suport informàtic: Cal accedir al corresponent aplicatiu i emplenar la preinscripció.

Un cop feta, cal enviar entre el 2 i el 9 de juny, ambdós inclosos, la següent documentació al correu secretaria@inselsplanells.cat:

Cal tenir present que aquest procediment i les dates del calendari poden estar subjectes a algun canvi en funció de l’evolució del context generat a partir de la covid-19. Us recomanem que seguiu les publicacions de la pàgina web Estudiar a Catalunya.

Per qualsevol dubte o comentari, podeu contactar amb nosaltres en el següents canals:

• Telèfon: 973 40 23 27 / 973 40 22 24
        • Correu electrònic: secretaria@inselsplanells.cat

Us convidem a seguir atents a tots els canals de comunicació i informació que mantenim oberts: