Preinscripció Batxillerat

El proper 11 de maig s’inicia el període de preinscripcions per als estudis de Batxillerat. El Departament d’Educació estableix el procediment que cal seguir, distingint si l’alumne canvia de centre.

El procediment per a la preinscripció al Batxillerat es concreta en els següents punts:

• Calendari: de l’11 al 17 de maig de 2021.
  • Opcions de preinscripció:

Per a l’alumnat que ja ha estat cursant els seus estudis a l’Institut Els Planells durant el present curs 2020 – 2021:

• Cal que retorneu tota aquesta documentació a la vostra tutora de grup de l’11 al 17 de maig, ambdós inclosos.
      • La matrícula als estudis de Batxillerat serà del 12 al 16 de juliol, ambdós inclosos. Es substitueix la gestió presencial al centre per una confirmació de matrícula, és a dir, es farà de manera automàtica. El centre us enviarà un correu de confirmació de recepció com a justificant de la formalització de la matrícula.

Per a l’alumnat nou al centre el curs 2021 – 2022:

• La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic habilitat per la Generalitat de Catalunya:
        • Mitjançant el formulari electrònic (obertura en breu de l’aplicatiu). Per poder utilitzar la sol·licitud electrònica, el tutor/a legal ha d’utilitzar una eina d’identificació digital (DNI electrònic, T-Cat, sistema Cl@ve o IdCat mòbil).
        • Mitjançant formulari en suport informàtic disponible al web del Departament d’Educació (obertura en breu de l’aplicatiu). Cal adjuntar el llibre de família i el document d’identitat del pare, la mare, el tutor o la tutora que presenta la sol·licitud (DNI, NIE, passaport o document d’identitat d’un país de la Unió Europea).
      • Documentació que cal presentar. S’ha d’adjuntar a la sol·licitud digitalitzada (escanejada o fotografiada) durant el termini de presentació de documentació.
        • Si es disposa d’identificador digital i del codi d’identificador del RALC de l’alumne o alumna, no caldrà adjuntar cap documentació identificativa o de filiació.
        • Si es disposa d’identificació digital però l’alumne no té codi identificador del RALC, caldrà adjuntar el llibre de família i el document d’identitat, si es tracta d’un passaport o d’un document d’un país membre de la Unió Europea.
        • Si no es disposa d’identificador digital i es presenta la sol·licitud mitjançant el formulari en suport informàtic, caldrà adjuntar el llibre de família, el seu document i el document d’identitat del pare, mare, tutor o tutora que presenti la sol·licitud.
      • Un cop enviada la sol·licitud de preinscripció, se’n rebrà el resguard per correu electrònic, en què s’hi podrà consultar si s’hi ha d’adjuntar documentació addicional. El termini per presentar documents finalitza el 18 de maig.
      • Cal enviar la tria de la modalitat de batxillerat que es vol estudiar al correu secretaria@inselsplanells.cat.

Matrícula:

Per qualsevol dubte, mantenim els canals habituals oberts:

• Telèfon: 973 40 23 27 / 973 40 22 24
      • Correu electrònic: secretaria@inselsplanells.cat