Pla d’obertura del centre

Amb la pròxima entrada a la Fase 2 de desescalada, els diversos centres educatius hem estat preparant les mesures organitzatives, de seguretat i higiene que en permetin l’obertura.

Fruit d’aquesta preparació, s’ha obtingut el Pla d’obertura de centre, elaborat per l’Institut i revisat per la Inspecció del Departament d’Educació, en què s’hi concreta com s’organitzarà l’acció educativa presencial voluntària que s’hi durà a terme.

El Departament d’Educació ha establert que el curs escolar no es reprengui de forma tradicional, ja que considera que les condicions actuals no fan possible acollir tot l’alumnat en classes presencials. Per tant, l’obertura dels centres no implicarà la suspensió de la docència telemàtica, que continuarà fins al 19 de juny.

Us deixem els enllaços al Pla d’obertura de l’Institut, a l’horari establert per a l’alumnat de 2n de Batxillerat i als documents de Declaració de responsabilitat per a l’alumnat menor i major d’edat:

Pla d’obertura

Horaris de sessions de suport en el centre 2n Batxillerat