Participació al VI Concurs de Cultura Clàssica Odissea

Durant aquesta setmana les alumnes de Llatí de 2n de Batxillerat han participat al VI Concurs de Cultura Clàssica Odissea, certamen on s’avaluen, de manera virtual, coneixements sobre un tema concret de Grècia i Roma antigues. Enguany el tema era “La Política a Grècia i Roma” i hi han participat 400 centres de tot Catalunya. Els guanyadors participaran a la segona fase, que serà a nivell estatal.
En aquesta ocasió, les alumnes, amb el nom d’Amicae Romanae, han participat durant els dies 6, 7, 8 i 9 de febrer a la primera fase. Els tres primers dies han hagut de respondre tres preguntes cada dia i el dijous, 10 preguntes-pista i la súperpregunta. D’un total de 20 qüestions, n’han respost correctament 16 i han obtingut 56 punts dels 75 possibles.
Tot i que aquesta puntuació no dóna accès a la fase estatal, els resultats obtinguts han estat molt satisfactoris.
Congratulamur, Amicae Romanae!

odissea2017-410