Participació a les Olimpíades de Biologia de Catalunya

El passat dia 3 de febrer, les alumnes de segon de batxillerat Maria Acosta i Rut Maza, van participar en la XIV Olimpíada de Biologia 2024 a la subseu de Lleida.

L’olimpíada consta d’una prova teòrica que es realitza simultàniament a totes les subseus. La prova va tenir una durada de dues hores i després l’alumnat va poder participar de la conferència “Aplicació de noves tecnologies en l’estudi del càncer” a càrrec de Mariona Pont Gòdia (investigadora IRBLleida). Posteriorment, la UDL va presentar els Graus de Biociències que ofereix a l’alumnat. El matí va concloure amb el lliurament de diplomes a l’alumnat participant en la XIV OBC 2024.