Organització dels dies previs a les vacances de Nadal

Com cada any, a l’Institut preparem el Nadal amb un seguit d’activitats que alteren l’horari habitual. Us les detallem per dies i us adjuntem el cartell informatiu.

• DIMARTS 20 de desembre, a la tarda ( 15:10h-17:00h), a la Sala Polivalent : Sarau Nadalenc, amb actuacions musicals dutes a terme per l’alumnat. Els / les alumnes que hi participen faran assajos durant aquell matí i es quedaran a dinar a l’Institut ( han de dur l’entrepà).
  • DIMECRES 21 de desembre, al matí ( 9:00h – 13:00h): Torneig solidari, activitat de solidaritat inscrita a La Marató 2022 , dedicada a la salut cardiovascular. Aquest torneig multiesports se celebrarà a diferents espais ( Institut, camp de futbol i pavelló poliesportiu) , per la qual cosa hem lliurat a l’alumnat l’autorització que cal retornar signada. Acabarem la jornada al poliesportiu, on es farà l’esmorzar solidari i el lliurament de premis .
  • Tothom que hi vulgui col·laborar podrà fer una  donació de 2€ que s’ingressarà íntegrament a La Marató de TV3. A l’entrada de l’Institut està instal·lada la Guardiola de La Marató.
  • Dimecres 21 acabarem a les 13:00h. El transport escolar sortirà a les 13:00h del centre i no hi haurà servei de menjador.
  • VACANCES DE NADAL : del 22 de desembre al 6 de gener, ambdós inclosos. (Comencem les classes el dilluns 9 de gener)