Marató 2021 ‘Fem passes per a desfer murs’

El dia 22 de desembre realitzarem un acte solidari dedicat a la Marató de TV3. Consistirà en un acte de caràcter participatiu i simbòlic. El programa de l’acte ‘Fem passes ‘ és el següent:

• De 09:00 hores a 09:30 hores: preparació, per tutories, dels maons i les petjades.
  • De 09:30 a 10.00 hores: anem al pati i, per grups de tutoria, enganxarem els maons al mur.
  • Seguidament, es llegirà un petit manifest acompanyat de música.
  • Finalment, enganxarem les petjades al camí.

També, es repartiran unes xapes per a tot l’alumnat del centre. El  logo guanyador caldria especificar de què aquest any ha estat el de l’alumna Ares Camats de 4t d’ESO.

Tothom que vulgui podrà fer l’aportació voluntària de 2 euros. Aquest import anirà íntegrament per la Marató.

Si la metereologia ens ho permet, la part final de la jornada serà una caminada solidària per indrets significatius de l’entorn d’Artesa.

Els grups i els llocs a visitar seran els següents:

1r d’ESO: La Fàbrica.

2n ESO: LandArt.

3r d’ESO: Lo padrí de Montsonís.

4t d’ESO: Santuari de Salgar.

Batxillerat i Cicles formatius: Ermita Sant Salvador Alentorn.

A les 13:00 hores farem el retorn cap al centre i finalitzarem la jornada a les 14:00 hores.