Lingua Latina Viva

L’alumnat que cursa Llatí al centre ha elaborat unes postals de Nadal per a alumnat de dos centres, l’INS Milà i Fontanals de Barcelona i l’IES Terra de Soneira de Vimianzo (A Coruña). Aquesta iniciativa, que ja fa uns anys que es duu a terme, enguany s’ha ampliat a tot l’alumnat que cursa Llatí. Així doncs, hi han participat els de 4t, 1r i 2n Batxillerat.

D’altra banda, l’alumnat de Llatí 4t ESO, també està participant en un intercanvi epistol·lar (commercium epistolarum) amb l’IES Santiago Rusiñol d’Alcorcón (Madrid). Aquest projecte es durà a terme durant tot el curs i en aquest primer contacte, s’han escrit postals amb la presentació de cada alumne/a.

Us deixem imatges de les dues iniciatives.

Aprofitem per desitjar a tota la comunitat educativa Omnia felicia et fausta vobis sint.