Ja podeu votar els vídeos de les alumnes que participen al concurs d’anglès THE FONIX!

Us informem que teniu 15 dies per votar a YouTube els vídeos de les alumnes de l’Ins Els Planells seleccionats per passar a la segona fase del concurs d’anglès THE FONIX. Clickeu a la foto per veure els vídeos guanyadors de la primer fase.

VÍDEO GUANYADOR 1r i 2n d’ESO.

Temàtica: Suggerir mètodes per conscienciar sobre la necessitat de protegir les llengües indígenes

Autores : Berta Manchón, Clara Batalla i Laura Trepat .

VÍDEO GUANYADOR 3r i 4t d’ESO.

Temàtica: Com podem millorar la igualtat de gènere a la ciència i a l’educació?

Autores: Laia Ros, Jana Regué i Maria Baró .

VÍDEO GUANYADOR 1r i 2n de Batxillerat.

Temàtica: Com pot contribuir internet a destacar la importància de les llengües indígenes?

Autores: Núria Martí, Thais Ganyet i Ariadna Carbonell .

Recordeu que:

• Per votar s’haurà de tenir un compte de gmail o bé donar-se d’alta de YouTube.
  • Tindreu fins el dia 15 d’abril a les 24:00 h. per votar.

A partir del dia 6 de maig es publicaran els resultats al web i es convocaran els equips finalistes per a la gran final del dissabte dia 1 de juny a Fundesplai (El Prat de Llobregat).

Els equips que passin a la gran final tindran un màxim de 4 minuts per defensar el seu projecte en anglès davant d’un tribunal. Podran fer el que vulguin per enriquir la seva presentació. A més a més del seu anglès es valorarà la seva creativitat i els seus dots artístics.

WATCH THE VIDEOS, YOU WILL LOVE THEM!