GREASE ARRIBA A L’INSTITUT ELS PLANELLS

Una vintena d’alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Els Planells van interpretar el passat 13 de juny el musical Grease a la mateixa sala d’actes de l’institut. A les 11:00h es va fer una primera representació per l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius; a les 21:00h se’n va realitzar una altra oberta a tota la comunitat educativa.

Grease és un musical de Jim Jacobs i Warren Casey, situat al 1959 al fictici “Rydell High School”. L’obra tracta sobre problemes socials com l’embaràs adolescent i la violència de bandes i entre els seus grans temes hi apareixen l’amor i l’amistat.

L’adaptació i direcció ha anat a càrrec de les professores de l’assignatura de teatre: Carme Pascual i Eva Vidal, que han comptat amb la col·laboració de l’alumna de 2n de Batxillerat, Maria Baró, del professor de música Francesc Marrodan i de la professora d’educació física Sonia Lunar, que han ajudat amb el cant i el ball, respectivament.

L’any passat va ser el 50è aniversari d’aquest espectacle i per això es va considerar que tornar a representar l’obra seria una bonica manera de retre homenatge a aquest musical que ja ha esdevingut un clàssic, així com, de reviure les aventures dels seus protagonistes.

Després del tastet de l’obra que ja havien presentat el 28 d’abril a la 36a Trobada de teatre d’instituts de Sort cantant i ballant cançons que de ben segur us sonen com “Greased Lightning” o “Summer Nights”, van poder finalment representar el musical al seu poble.

L’actuació va ser un èxit i una experiència ben enriquidora per tots!