Els Projectes eTwinning d’Els Planells obtenen 2 Segells de Qualitat

L’Institut Els Planells ha rebut dos Segells de Qualitat Nacional (SQN) pels projectes Etwinning realitzats per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO amb col·laboració amb altres instituts europeus.

Els alumnes de 3r d’ESO, amb el projecte “Let’s build the EUtopian 2050 smart city!” dirigits per la professora d’anglès Eva Vidal i la de tecnologia Carme Pascual, han reflexionat sobre les necessitats social i energètiques de les ciutats del futur i han dissenyat la maqueta d’una ciutat intel·ligent.

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat el projecte “Love & Poetry”, amb la professora d’anglès Mireia Olarte, amb el qual han desenvolupat el gust per la lectura i l’escriptura, la creativitat i les habilitats literàries.

Els SQN s’atorguen a aquells projectes que acompleixen els 5 criteris de qualitat que s’han de tenir en compte  per a la planificació, el desenvolupament i l’avaluació d’un projecte col·laboratiu eTwinning: Innovació pedagògica i creativitat, integració al currículum, col·laboració entre centres escolars associats, ús de la tecnologia i resultat, impacte i documentació.

Aquests projectes incideixen també en la dimensió europea i en el desenvolupament de la competència plurilingüe de l’alumnat.

Estem molt satisfets d’aquest reconeixement.