El verí del teatre ens emmetzina a la Trobada de Teatre d’Instituts

Després de dos dies de teatre, música i riures compartits, el divendres 21 d’abril es va tancar el teló de la 37ª Trobada de Teatre d’Institut de les Terres de LLeida.

Ha estat una experiència inoblidable per a tot l’alumnat que hi ha participat i, en especial, pel nostre alumnat de 3r d’ESO que, després d’hores d’assaigs i nervis, va superar totes les expectatives amb el musical Les Mis en un plis, una preciosa obra coral amb una posada en escena espectacular que va destacar pels detalls del vestuari i l’escenografia, la música i els arranjaments, la interpretació i els balls, tot plegat, un plaer per a l’espectador.

Els altres nou grups de teatre també ens van sorprendre amb imaginatives adaptacions de clàssics com Aigües Encantades i Grease, amb contes tradicionals reescrits per a un públic adolescent del S.XXI, amb versions de musicals cantats en anglès i amb un remarcable talent tant dels actors i les actrius com dels directors i les directores.

Totes les obres es van representar a l’espai Cubbtural amb ajuda d’un equip de tècnics d’imatge i so cedits per l’Ajuntament d’Artesa a qui cal agrair la seva col·laboració i suport que, indubtablement, ha fet possible l’èxit d’aquest esdeveniment.

A part d’intercanviar experiències artístiques, els i les joves van intercanviar contactes a les xarxes i van fer coneixences que potser algun dia es retrobaran en algun gran teatre.

Enhorabona actors i actrius per fer-nos viure la il·lusió del teatre i moltes gràcies Eva Vidal, Carme Pascual i Francesc Marrodan per tot l’esforç per fer-ho possible.

Acabem amb les paraules que van acomiadar la trobada. Llegiu-les i animeu-vos a unir-vos a la gran família del teatre!