El Sarau torna a casa per Nadal i el nostre cor batega molt fort

El 20 de desembre l’institut va tornar a celebrar l’arribada del Nadal amb el tradicional Sarau Nadalenc vinculat als actes solidaris de La Marató de TV3 per la salut cardiovascular.

Com a novetat,  els actes es van perllongar durant 2 dies. El dimarts dia 20 a la tarda, va tenir lloc el Sarau Nadalenc, on l’alumnat ens va sorprendre amb actuacions artístiques i culturals de molta qualitat, i el dimecres dia 2 al matí, es va inaugurar la primera edició del Torneig Multiesports Solidari en el qual equips formats tant per professorat com per alumnat van disputar-se el primer lloc en una competició que va incloure partits de bàsquet, futbol i voleibol.

El Sarau Nadalenc, organitzat per la Comissió d’Activitats de l’Institut,  va ser presentat i conduït per l’alumnat de 1r de Batxillerat que va iniciar l’acte felicitant als alumnes de 1r d’ESO per haver guanyat el concurs del Cartell de la Marató de TV3  i recordant el caràcter solidari de l’esdeveniment presentant el vídeo de l’elaboració del cartell.

Actuació rere actuació, el públic va quedar meravellat per la sincronia i l’energia dels balls, la qualitat vocal d’alguns alumnes i la destresa musical d’altres. Vam viure el Sarau com una oportunitat, per a l’alumnat que va actuar, de mostrar les seves habilitats artístiques  i culturals  i, per al públic, de descobrir nous talents i de conèixer-nos d’una altra manera, fora de l’habitual context acadèmic.

En aquests enllaços trobareu les FOTOS DEL SARAU i VÍDEOS DEL SARAU

Un cop acabat el Sarau, aquest any la festa de la solidaritat encara va continuar i el dimecres a les 9.00 del matí alumnat i professorat ens vam reunir a l’Institut on els 18 equips participants es van distribuir en les dues pistes del pavelló poliesportiu i el camp de fulbol d’Artesa de Segre per començar la ronda de partits de bàsquet,  voleibol i futbol.

El torneig va ser un èxit d’implicació per part de l’alumnat que va disputar tots els partits amb molta entrega i amb joc net. L’equip d’Els Profes també va disputar el primer premi amb molta força i bona forma física i van estar molt a prop d’aconseguir una de les dolces medalles de xocolata que l’Alumnat i el professorat del SIEI van dissenyar i elaborar per l’ocasió.

Finalment, els equips guanyadors en la categoria infantil van ser Equip 1, en 1a posició i Azulones en 2n lloc. En la categoria cadet-juvenil, el primer premi va ser per l’equip Les Cabres i el 2n per Dream TeenTambé van rebre un detall per la seva implicació i col·laboració els àrbitres i l’alumnat organitzador del torneig.

En aquest enllaç trobareu LES FOTOS DEL TORNEIG SOLIDARI.

Tot plegat va ser una festa memorable que va acabar amb un esmorzar solidari, amb l‘anunci per part de l’alumnat de 2n de Batxillerat que havíem recaptat 300€ per contribuir amb La Marató i amb unes paraules que compartim amb tots vosaltres per recordar que divertir-nos és important … però hem de fer molt més:

“Cuidem el cos, el cor: correm, saltem, driblem, xutem, encistellem, caminem, ballem… Però també hem de cuidar l’ànima: compartim, escoltem, ajudem, entenguem, i posem-nos al lloc de l’altre.  Participem en millorar la nostra societat.  Avui el nostre cor batega molt fort.”