Club de lectura

Aquest any engeguem un nou projecte d’activitat extraescolar: el club de lectura. Neix amb la voluntad de trobar un espai per compartir inquietuds i experiències lectores.

L’activitat va dirigida a tota la comunitat educativa: alumnat, pares i mares, professorat i PAS, és per això que l’horari de les sessions serà dijous a la tarda (probablement entre 15:30h i 17:00h). L’horari l’acabarem de decidir en funció de les persones interessades en participar-hi. Les sessions es celebraran cada mes i mig, aproximadament.

La finalitat bàsica del club és llegir per diversió per tal d’aprofundir en la comprensió de les obres amb l’ajut del coordinador/a de la sessió (que aportarà informació literària) i l’intercanvi d’opinions, punts de vista, preguntes i respostes dels lectors de l’obra.

I com que diuen que una imatge val més que mil paraules (i aquestes ja les llegirem al club…) us deixem amb la promo de l’activitat. Us hi esperem a tots/es!!!

Club de Llectura from Els Planells on Vimeo.