Els ADS-15 guanyen la FLL LLeida 2019

Aquest dissabte 16 de febrer ens vam aplegar un any més a l’Escola Politècnica Superior de la UdL per a celebrar la First Lego League de Lleida. El nostre centre, representat per l’equip ADS-15 de 4t d’ESO, es va endur el Primer Premi Fundació Scentia al guanyador en aquesta vuitena edició.

Al concurs hi van participar més de 300 alumnes de 32 escoles, símptoma de la bona salut de la trobada i de la bona feina dels organitzadors. El nostre equip va comptar en tot moment amb l’escalfor de familiars, amics i professors, un dels millors aspectes de l’experiència FLL.

L’edició d’aquest any, Into Orbit, proposava explorar la vida i el viatge espacial. Els ADS-15 van portar un original projecte per a què els astronautes puguin menjar pa a l’espai.

L’engrescadora exposició del projecte, juntament amb el comportament del robot en les tres rondes que es van disputar, va permetre als ADS-15 convertir-se en guanyadors del certamen, que garanteix el passi a la final estatal que tindrà lloc a Tenerife els dies 23 i 24 de març. L’equip Epic Lego Bulls (La Salle, Mollerussa) va rebre el segon premi i també representarà a Lleida en la final.

Des d’aquí volem felicitar a tots els participants, a l’organització, als acompanyants i, sobretot, als entrenadors, Jordi Trilla i Montse Miralles, que amb la seva feina incansable i el seu saber fer, aconsegueixen any rere any esperonar el talent del nostre alumnat.

A continuació us deixem un enllaç a la galeria fotogràfica d’aquell dia i un vídeo resum.

First Lego League Lleida 2019