Activitats de Nadal per la Marató de 3Cat

Un any més l’Instiut Els Planells aprofita els dies previs a les vacances de Nadal per sumar-se a les activitats solidàries de suport a la Marató de 3Cat que aquest any va dedicat a la salut sexual i reproductiva.

Dimarts 19 de desembre, a la tarda (15:10h-17:00h), a la Sala Polivalent se celebrarà el tradicionals Sarau Nadalenc, amb actuacions musicals preparades per l’alumnat dels diferents cursos.

El Dimecres 20 de desembre, al matí ( 9:00h – 13:30h) hi haurà un Torneig solidari amb la Marató 3Cat. Aquest torneig multiesports se celebrarà al camp d’esports i al pavelló poliesportiu i al final de la jornada es farà un esmorzar solidari i el lliurament de premis.

Tothom que hi vulgui col·laborar podrà fer una  donació de 2€ que s’ingressarà íntegrament a La Marató 3Cat. A l’entrada de l’Institut s’ha istal·lat la Guardiola de La Marató.

Us recordem que dimecres 20 la jornada escolar acabarà les 13:30h i el transport escolar sortirà a les 14:00h del centre. El dimecres no hi haurà servei de menjador.

Per últim, recordar-vos que les vacances de Nadal seran del 20 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos. (Comencem les classes el dilluns 8 de gener)

Aprofitem per desitjar-vos molt  bones festes!