5è de primària visita l’estació meteorològica

Divendres 16 de febrer la Comissió ambiental de 5è de primària de l’escola els Planells han conegut com és i com funciona la nostra estació meteorològica.

El Jordi Porta, membre de l’AFA de l’institut, els ha explicat els instruments que mesuren diferents variables meteorològiques, els ha mostrat l’estació automàtica i com emmagatzema les dades que són consultables per tothom que hi estigui interessat. Aquí us deixem l’enllaç.

Per acabar, l’alumnat ha conegut quins són els climes del món, i han elaborat un climodiagrama amb dades climàtiques d’Artesa de Segre per determinar en quin dels climes ens trobem.

Un dia rodó, que ens ha portat la pluja tan esperada.

Gràcies Comissió ambiental. Segur que fareu molt bona feina!